TERMENI SI CONDITII

Societatea VENDING ZONE SRL („Societatea”), J40/1205/2011, CIF:RO27995942, Str. Soseaua Chitila nr. 3, Parter, Sector 1, Bucuresti,  este detinator si dezvoltator al platformei  SPEEDY GO („Platforma”), o aplicatia software care poate fi accesata prin browser de pe desktop/laptop/tableta si/sau telefoane mobile, la adresa web:

Platforma permite persoanelor interesate („Utilizator”) sa consulte lista cu produse alimentare si non-alimentare (“Produsele”) publicate pe Platforma si sa selecteze Produsele dorite, sa le adauge in Cosul de cumparaturi si sa le comande, urmand ca Societatea sa le livreze la domiciliul Utilizatorului.

  1. DEFINITII

 

  • PLATFORMA: aplicatie software care poate fi accesata prin browser de pe desktop/laptop/tableta si/sau telefoane mobile, la adresa web: https://speedygo.ro, care permite Utilizatorilor sa consulte lista de Produse comercializate de Societate, sa le selecteze pe cele dorite, sa modifice cantitatea din fiecare produs selectat, sa le adauge in Cosul de cumparaturi si sa le comande. Platforma permite utilizatorilor sa isi creeze cont, pentru facilitarea comenzilor viitoare, sau sa completeze datele de livrare cu ocazia fiecarei comenzi.
  • PRODUSE: lista de produse alimentare si non-alimentare pe care Societatea le pune la ofera spre vanzare Utilizatorilor, pentru a putea fi achizitionate de acestia din urma. Societatea isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment lista de produse prin adaugarea unor produse noi sau prin eliminarea de pe Platforma a unora dintre produsele existente.
  • UTILIZATOR: orice persoana fizica, interesata sa achizitioneze Produse de la Societate, prin intermediul Platformei.
  • CONTRACT: contractul incheiat intre Utilizator si Societate, conform acestor Termeni si Conditii, cu scopul ca Utilizatorul sa poate achizitiona Produsele, iar Societatea sa ofere Produsele sale Utilizatorului.
  • COS DE CUMPARATURI: sectiunea din Platforma care cuprinde toate Produsele selectate si adaugate de Utilizator, pe care intentioneaza sa le achizitioneze.
  • COMANDA: actiunea prin care Utilizatorul, prin apasarea butonului Plaseaza comanda, confirma ca este de acord sa achizitioneze Produsele din Cosul de cumparaturi.
  • DATE CU CARACTER PERSONAL: orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de slocalizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale, in sensul Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date („GDPR”).

 

  1. EFECTUAREA COMENZII SI INCHEIEREA CONTRACTULUI

 

  • Prin efectuarea Comenzii, se considera ca Utilizatorul a luat la cunostinta si este de acord cu prevederile acestor Termeni si Conditii si cu Politica de Confidentialitate. Efectuarea Comenzii reprezinta consimtamantul expres si neechivoc al Utilizatorului cu privire la incheierea Contractului dintre Societate si Utilizator.
  • Contractul dintre Utilizator si Societate se incheie doar in urmatoarele conditii:
  • Utilizatorul acceseaza site-ul https://speedygo.ro, reprezentand adresa web la care poate fi accesata Platforma;
  • Utilizatorul citeste documentele Termeni si Conditii si Politica de Confidentialitate si declara, prin bifarea campurilor corespunzatoare, ca este de acord cu prevederile documentelor mentionate;
  • Utilizatorul isi creeaza cont prin completarea campurilor formularului de inregistrare;
  • Utilizatorul primeste datele de logare (username si parola) cu care va accesa Platforma; sau
  • Utilizatorul plaseaza comanda de Produse si completeaza datele de livrare si contact corespunzatoare, fara inregistrarea pe Platforma.
  • In cazul in care datele de logare ale Utilizatorului au fost compromise (furt, pierdere etc.), Utilizatorul va notifica acest lucru in cel mai scurt timp la adresa de e-mail: [email protected]
  • Contractul se considera incheiat la momentul la care Utilizatorul efectueaza Comanda, prin apasarea butonului Plaseaza Comanda.
  • In situatia in care una sau mai multe dintre datele Comenzii sunt incorecte, Utilizatorul va informa imediat Societatea cu privire la acesta prin telefon la numarul: 0731.770.845.
  • Daca Produsele comandate sunt disponibile si se poate efectua livrarea, Societatea va accepta Comanda si va informa Utilizatorul cu privire la confirmare comenzii prin e-mail sub conditia ca toate detaliile Comenzii sa fie corecte. Mesajul de confirmare va specifica detaliile de livrare, inclusiv timpul aproximativ de livrare specificat de Societate. Utilizatorul va fi informat prin e-mail sau telefonic, in cazul in care livrarea nu este posibila.

 

  • LIVRAREA PRODUSELOR
  • Societatea ofera servicii de livrare proprie, in conformitate cu prevederile legale aplicabile in materie si cu respectarea standardelor de siguranta si igiena, si este responsabila cu livrarea comenzii la adresa indicata de Utilizator, in timpul confirmat.
  • Societatea ofera servicii de livrare doar pe raza Sectorului 1 din Bucuresti, de luni pana vineri, in intervalul 08:00 – 22:00, si in zilele de sambata si duminica, in intervalul 12:30 – 20:00. Societatea va informa Utilizatorii, prin intermediul unui anunt publicat pe Platforma, in cazul in care nu se vor efectua servicii de livrare in zilele de sarbatori legale sau cu alte ocazii.
  • Livrarea se poate efectua si in celelalte sectoare ale Bucurestiului, insa termenul de livrare este de pana la 2 ore in interiorul programului de functionare
  • Comanda minima de livrare este de 30 de lei.
  • In situatia in care o comanda este plasata in afara intervalului de livrari comanda se va livra in prima parte a zilei urmatoare
  • Durata livrarii unei Comenzi este de aproximativ 30 de minute de la momentul confirmarii Comenzii. In cazul in care timpul de livrare comunicat Utilizatorului nu poate fi respectat, din motive independente de vointa reprezentantilor Societatii, Utilizatorul va fi informat in acest sens prin e-mail/telefonic.
  1. ANULAREA COMENZII SI RETURNAREA PRODUSELOR
  • Anularea Comenzilor plasate se poate efectua doar telefonic, prin formularea unei solicitari in acest sens la numarul: 0733.770.609, in termen de 10 minute de la plasarea comenzii. Utilizatorul va furniza informatiile solicitate de reprezentantul Societatii, care pot include, dar fara a se limita la: numarul comenzii, adresa de livrarea, data si ora plasarii comenzii, numele si prenumele Utilizatorului etc. Utilizatorul intelege si este de acord cu faptul ca nu mai poate solicita anularea Comenzii dupa ce a primit Produsele.
  • Returul Produselor se face conform legislatiei in vigoare in termen de 14 zile de la data livrarii Produselor, cu exceptia produselor pentru care legea prevede exceptari de retragere, respectiv urmatoarele categorii:
    1. produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    2. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator;
    3. produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  • Utilizatorul intelege si este de acord ca verificarea calitativa si cantitativa a Produselor comandate se face la livrare, la momentul la care reprezentantul Societatii, responsabil cu livrarea, se prezinta la adresa de livrare indicata de Utilizator si preda Produsele Utilizatorului sau persoanei desemnate de Utilizator sa le ridice, returul Produselor care nu corespund comenzii fiind facut la data livrarii.
  • In cazul in care, modalitatea de plata a Produselor sunt achitate prin card bancar, in caz de retur, Utilizatorului i se vor vira banii in contul din care a achitat, in cel mult 5 zile lucratoare de la data efectuarii platii.
  • Societatea poate anula Comanda efectuata de catre Utilizator, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Societate, in cazul platii online;
  • Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte;
  • Utilizatorul nu achita contravaloarea Produselor la momentul livrarii sau;
  • La adresa de livrare nu se afla nicio persoana care sa ridice Comanda si Utilizatorul nu raspunde la apelul reprezentantului Societatii;
  • In cazul in care Utilizatorul are intrebari/nemultumiri/plangeri/reclamatii cu privire la Platforma, Produse, Comanda, Livrarea, va putea contacta Societatea la adresa de e-mail: [email protected].

 

  1. COSTURILE SUPORTATE DE UTILIZATOR

 

  • Accesarea Platformei si inregistrarea in Platforma reprezinta servicii gratuite, pentru care Utilizatorul nu trebuie sa plateasca.
  • Pentru Produsele oferite de Societate, Utilizatorul va achita sumele afisate pe Platforma ulterior plasarii Comenzii, fiind directionat catre portalul de plata online prin intermediul caruia se efectueaza plata.
  • Intrucat accesul la Platforma necesita conectivitate la internet, Utilizatorul va suporta in continuare costurile utilizarii serviciilor de internet, astfel cum au fost stabilite de furnizorul de internet/telefonie mobila.

 

  1. PLATA PRODUSELOR COMANDATE

 

  • Plata Produselor comandate si a livrarii se poate realiza prin urmatoarele modalitati:
  • In numerar, la momentul livrarii Produselor, prin predarea sumei de bani persoanei care livreaza Produsele;
  • Prin card bancar, la plasarea Comenzii, prin intermediul Platformei Netopia Payments;
  • Operatorul de plati: Plata online cu cardul se realizeaza prin operatorul de plati Netopia Payments, folosind cardurile de tip [Visa/Mastercard] ce permit plati online (au cod CVC, CVC2), utilizand metoda 3DSecure. Platforma redirectioneaza Utilizatorul catre portalul de plata online al Netopia payments. Platforma nu inregistreaza sau stocheaza nici o informatie despre cardul bancar utilizat pentru efectuarea platii.

 

  • DECLARATII SI LIMITARI

 

  • Societatea declara ca detine toate autorizatiile, avizele, calificarile si experienta necesare in vederea punerii la vanzare si livrarii Produselor.
  • Prin plasarea Comenzii, Utilizatorul isi exprima alegerea si increderea in ceea ce priveste Societatea si Produsele puse la vanzare de aceasta.
  • In niciun caz, Platforma nu poate fi folosita pentru alte scopuri decat cel mentionat in prezentul document. Utilizatorul intelege si este de acord ca nu va interveni in niciun fel asupra Platformei pentru efectuarea de modificari/schimbari neautorizate. Orice astfel de interventie reprezinta o incalcare a prevederilor civile si penale in vigoare, iar Utilizatorul este pe deplin raspunzator de pagubele produse.
  • Societatea va actualiza in mod constant si corect, pe Platforma, datele privind Produsele, precum si intervalele orare disponibile pentru livrare
  • Utilizatorul intelege faptul ca Societatea nu are obligatia de a verifica, actiona si nu raspunde cu privire la:
  • corectitudinea sau veridicitatea datelor declarate de catre Utilizatorul ce acceseaza Platforma si/sau achizitioneaza Produse;
  • continutul care este accesat de catre Utilizator prin intermediul Platformei;
  • efectul Produselor asupra Utilizatorului;
  • interpretarea sau utilizarea de catre Utilizator a continutului Platformei si/sau a Produselor;
  • actiunile pe care le ia Utilizatorul ca urmare a accesarii continutului de pe Platforma sau ca urmare a utilizarii/consumului Produselor;
  • continutul sau acuratetea, conformitatea cu dreptul de autor, legalitatea sau decenta materialelor/informatiilor care se regasesc pe link-urile care trimit catre alte site-uri din Platforma.
  • Platforma este pusa la dispozitia Utilizatorilor „ca atare”, „cu toate viciile” si „astfel cum acestea sunt disponibile. Societatea nu garanteaza expres sau implicit Platforma sau Produsele. Produsele oferite nu beneficiaza si nu dau dreptul la orice garantie, inclusiv orice garantii de comercializare, calitate satisfacatoare, precizie pentru un scop sau nevoie speciala. Societatea nu garanteaza ca rezultatul care poate fi obtinut din utilizarea/consumul Produselor, va intruni cerintele Utilizatorului.
  • Utilizatorul intelege faptul ca punerea la vanzare a Produselor si livrarea acestora pot fi modificate/incetate si intelege ca Societatea nu este raspunzatoare pentru aceasta.
  • Societatea nu isi asuma raspunderea pentru intreruperi ale functionarii Platformei in vederea realizarii imbunatatirilor, mentinerii la o stare optima de functionare, lipsa functionarii internetului sau a altor situatii in care Platforma nu poate fi accesata din cauza erorilor tehnice ce nu sunt sub controlul Societatii.
  • Societatea nu isi asuma raspunderea pentru nicio dauna indirecta, speciala, incidentala care rezulta din utilizarea, sau incapacitatea de a utiliza Platforma.

 

  • DURATA SI INCETAREA CONTRACTULUI
  • Contractul se considera incheiat pentru o perioada nedeterminata, Utilizatorul avand posibilitatea de a inceta folosirea Platformei in orice moment.
  • Societatea isi rezerva dreptul de a suspenda sau inceta imediat accesul la Platforma a unui Utilizator in orice moment si fara notificare si fara alte formalitati (inclusiv fara interventai instantei de judecata):
  • in cazul in care constata sau are suspiciuni serioase cu privire la faptul ca Utilizatorul nu respecta prevederile Termenilor si Conditiilor si ale Politicii de Confidentialitate;
  • in cazul in care dovedeste in mod constant un comportament neserios, prin efectuarea de anulari repetate sau prin returnarea repetata a Produselor mai mult de 3 comenzi anulate/returnate fara motive intemeiate
  • Dupa incetarea Contractului, Utilizatorul intelege ca nu mai poate folosi Platforma si este de acord sa nu incerce acest lucru.
  • Prevederile sectiunilor VI, IX, X vor supravietui incetarii Contractului si vor continua sa produca efecte.

 

  1. DATELE CU CARACTER PERSONAL
  • Orice prelucrare de date cu caracter personal ale Utilizatorului se face in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in modalitatea si prin mijloacele prevazute in Politica de Confidentialitate.

 

  1. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
  • Utilizarea Platformei, plasarea Comenzii, incheierea, executarea si incetarea Contractului sunt guvernate de legea romana.
  • Orice disputa rezultata din folosirea Platformei se va solutiona pe cale amiabila, dovedita prin inscrisuri. In cazul in care partile nu ajung la un acord, intr-un termen de maxim 60 de zile de la declansare, disputa va fi definitiv solutionata de instantele romane competente.
  • Utilizatorii, in calitatea lor de consumatori, nu pot renunta la drepturile lor conferite de lege. Orice clauze contractuale care inlatura sau limiteaza drepturile conferite de lege consumatorilor nu vor produce efecte cu privire la acestia.

Politică de confidențialitate

Societatea VENDING ZONE SRL („Societatea”), J40/1205/2011, CIF:RO27995942, Str. Soseaua Chitila nr. 3, Parter, Sector 1, Bucuresti, este detinator si dezvoltator al platformei  SPEEDY GO („Platforma”), o aplicatia software care poate fi accesata prin browser de pe desktop si/sau telefoane mobile, la adresa web:

Platforma permite persoanelor interesate („Utilizator”) sa consulte produsele alimentare si non-alimentare (“Produsele”) publicate pe Platforma si, sa selecteze Produsele dorite, sa le adauge in Cosul de cumparaturi si sa le comande, urmand ca Societatea sa le livreze la adresa indicata de Utilizator din Bucuresti si jud. Ilfov („Comanda”).

  1. PREVEDERI GENERALE PRIVIND COLECTAREA SI PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • Accesarea si utilizarea Platformei reprezinta acceptul dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in conditiile prezentei Politici de confidentialitate si a Termenilor si conditiilor aferente.
  • Prezentul document isi propune sa detalieze modalitatea in care sunt colectate si procesate datele dumneavoastra cu caracter personal si drepturile ce va revin cu privire la acestea.
  • In cazul in care nu sunteti de acord cu prezenta Politica de confidentialitate si cu Termenii si conditiile aferente, nu veti putea beneficia de serviciile oferite, astfel cum sunt acestea descrise la sectiunea specifica.
  • Securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal este deosebit de importanta pentru noi si ne asiguram ca datele cu caracter personal colectate si procesate sunt pastrate in siguranta si nu sunt utilizate in alte scopuri decat pentru prestarea serviciilor oferite prin intermendiul Platformei in beneficiul dumneavoastra.
  • Acest scop poate include, dupa caz, urmatoarele:
    1. Crearea si administrarea contului de Utilizator in cadrul Platformei;
    2. Prelucrarea Comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
    3. Livrarea Comenzilor;
    4. Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Produsele achizitionate si/sau la livrare;
    5. Returnarea Produselor;
    6. Rambursarea contravalorii Produselor conform prevederilor legale;
    7. Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dvs cu privire la comenzile dumneavoastra sau la bunurile si serviciile Societatii;
  • Datele dumneavoastra cu caracter personal nu vor fi transferate catre terte parti, daca nu s-a obtinut acordul expres in acest sens.
  • Operatorul va permite angajatilor proprii si/sau colaboratorilor acces la datele cu caracter personal ale dumneavoastra in vederea prestarii serviciilor, inclusiv procesarea comenzilor si livrarea acestora.
  • Prezenta Politica de confidentialitate se completeaza cu prevederile documentului „Termeni si Conditii”.

 

  1. DEFINIREA TERMENILOR
  • „DATE CU CARACTER PERSONAL”/”DATELE” – orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale, in sensul Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date („GDPR”).
  • „OPERATOR” –
  • „UTILIZATOR” – persoana fizica care doreste sa beneficieze de serviciile oferite de catre Operator si care acceseaza adresa web: https://speedygo.ro si se inregistraza pe Platforma, prin crearea unui Cont sau furnizeaza datele cu caracter personal in vederea efectuarii de Comenzi de produse de pe Platforma.
  • CONT” – inregistrarea Utilizatorului pe Platforma, prin completarea unui formular specific, prin intermediul caruia sa poata solicita/accesa/beneficia de serviciile oferite de catre Operator.
  • „SERVICII” – includ, generic, oferirea spre comercializare de produse alimentare si non-alimentare si livrarea produselor comandate catre adresele indicate de Utilizatori.
  • TIPURI DE DATE CU CARACTER PERSONAL COLECTATE SI PROCESATE
  • SIMPLA ACCESARE A PLATFORMEI NU DUCE LA PRELUCRAREA DATELOR DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL, INSA SE POT OBTINE DATE, IN MOD AUTOMAT, DIN CATEGORIA CELOR MENTIONATE LA PUNCTUL 3.3 DE MAI JOS, FARA INSA CA ACESTEA SA POATA FI ASOCIATE UNEI PERSOANE. DATELE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE COLECTAM SI PROCESAM SUNT EFECT AL COMUNICARII VOLUNTARE A ACESTORA DE CATRE DUMNEAVOASTRA.
  • Operatorul colecteaza, inregistreaza, proceseaza, arhiveaza si, in final, sterge una, mai multe sau toate dintre urmatoarele categorii de date cu caracter personal ale Utilizatorului, fie la data crearii Contului, fie pe parcursul prestarii Serviciilor, pe toata perioada derularii relatiei contractuale dintre Operator si Utilizator:
  • nume, prenume, adresa de livrare/facturare;
  • Datele mentionate la Art. 3.2 pot fi transmise total/partial catre terte persoane in vederea realizarii scopului prelucrarii.
  • Plata online cu cardul se realizeaza prin operatorul de plati Netopia Payments, folosind cardurile de tip [Visa/Mastercard] ce permit plati online (au cod CVC, CVC2), utilizand metoda 3DSecure. Platforma redirectioneaza Utilizatorul catre portalul de plata online al Netopia Payments, astfel ca Operatorul nu inregistreaza sau stocheaza nici o informatie despre cardul bancar/datele bancare utilizat (e) pentru efectuarea platii
  • Intrucat accesul la Platforma se realizeaza on-line, aplicatia software (browser internet) de pe dispozitivele folosite de Utilizatori, in vederea accesarii Serviciilor, comunica in mod automat catre Operator una, mai multe sau toate dintre urmatoarele date cu caracter personal ale Utilizatorului:
  • tip aplicatie software si versiune (browser de internet);
  • adrese de IP;
  • tipul de dipozitiv folosit pentru accesarea Platformei;
  • data si ora accesarii;

 

  1. TEMEIUL LEGAL SI SCOPUL PROCESARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • Temeiul legal al procesarii datelor: Operatorul prelucreaza datele personale mentionate la art.III, in baza urmatoarelor temeiuri legale:
  • prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care Utilizatorul este parte sau pentru a face demersuri la cererea Utilizatorului inainte de incheierea unui contract;
  • interesul legitim al Operatorului.
  • Scopul prelucrarii datelor: Operatorul prelucreaza datele personale ale Utilizatorului in vederea oferirii Serviciilor in care Operatorul este specializat.
  • Datele colectate in scopurile de mai sus nu vor face obiectul unui transfer catre o tara terta ce nu prezinta garantii suficiente privind securitatea Datelor cu caracter personal si nici nu vor sta la baza crearii unui profil automatizat cu privire la dvs.
  1. PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • Datele dumneavoastra, impreuna cu corespondenta pe care ne-o transmiteti, precum notificari, intrebari si solicitari cu privire la Serviciile noastre vor fi stocate pe serverele noastre in vederea prestarii Serviciilor.
  • Datele dumneavoastra vor fi folosite de catre Prestator in vederea prestarii Serviciilor, dupa cum urmeaza:
  • pentru plasarea Comenzilor;

 

 

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE UTILIZATORULUI
  • Utilizatorii cunosc drepturile generale de care beneficiaza in calitate de persoane vizate in temeiul legislatiei privind prelucrarea datelor cu caracter personal, respectiv: dreptul de acces la date personale; dreptul de rectificare sau stergere a datelor; dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor; dreptul de portabilitate a datelor; dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc; dreptul de a se adresa justitiei si Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
  • Utilizatorii cunosc faptul ca drepturile mentionate anterior nu sunt drepturi absolute si accepta ca exista posibilitatea ca anumite date utilizate in realizarea scopului sa nu poata fi sterse (de exemplu, datele cu caracter personal pentru care exista obligatii de raportare catre autoritati sau pentru care exista obligatie de stocare).
  • Utilizatorii au urmatoarele obligatii:
  • sa furnizeze date adevarate, exacte si complete, in conformitate cu formularul de inregistrare pe Platforma. In cazul in care datele furnizate nu sunt adevarate, exacte si complete sau s-au modificat, Utilizatorul are obligatia informarii Operatorului, prin intermediul Platformei sau prin e-mail la adresa [email protected] asupra acestui fapt si sa furnizeze informatiile corecte in cel mai scurt timp;
  • sa asigure actualizarea datelor, ori de cate ori va fi necesar;
  • sa nu publice informatii, recenzii si evaluari obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de Operator, angajatii/colaboratorii acestuia sau fata de un alt Utilizator, si nici materiale ori informatii prohibite de prevederile legale in vigoare.
  • In caz de incalcare a obligatiilor de catre Utilizatori, Operatorul are dreptul de a lua toate masurile legale pentru a asigura revenirea la situatia anterioara (stergerea informatiilor publicate de Utilizator, blocarea accesului la Platforma etc.), precum si tragerea la raspundere a Utilizatorului in cauza.
  • STERGEREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • Anumite Date pot fi stocate pentru perioada de timp necesara in vederea prestarii Serviciilor. Ulterior incetarii colaborarii, prin renuntarea la folosirea Platformei de catre Utilizator sau ca urmare a blocarii accesului de catre Operator, acesta din urma sterge datele personale ale Utilizatorului. In cazul in care decideti sa stergeti contul dumneavoastra, vom sterge si aceste Date. Totusi, este posibil ca stergerea Datelor sa nu fie concomitenta cu stergerea Contului dumneavoastra. De asemenea, exista posibilitatea stocarii anumitor Datelor in vederea indeplinirii obligatiilor noastre legale, solutionarii litigiilor, etc., inclusiv dupa data stergerii Contului.
  • POLITICA DE COOKIES
  • Dispozitivele folosite de Utilizator pentru accesarea Platformei pot stoca anumite informatii relevante si/sau necesare pentru utilizarea Platformei, sub forma de cookies, cu scopul de a ajuta la imbunatatirea furnizarii serviciilor de catre Operator si la imbunatatirea experientei Utilizatorului prin, inclusiv, dar fara a se limita la: memorarea datelor ce acces ale Utilizatorului, memorarea preferintelor de acces, memorarea locatiei de unde a avut loc accesarea etc. Utilizatorul are posibilitatea dezactivarii colectarii acestor date prin blocarea cookie-urilor din setarile browser-ului, insa anumite functii ale Platformei pot inceta sa mai functioneze.
  1. MODIFICAREA POLITICII DE CONFIDENTIALITATE
  • Prezenta Politica de Confidentialitate poate suferi modificari ca urmare a schimbarilor legislative sau a modificarilor intervenite la nivelul Platformei;
  • Politica de Confidentialitate modificata/actualizata va fi publicata pe Platforma si va produce efecte de la momentul publicarii, fiind astfel disponibila Utilizatorului;
  • Prin continuarea folosirii Platformei si/sau a Serviciilor, Utilizatorii sunt de acord cu noile prevederi ale Politicii de Confidentialitate, considerandu-se ca le-au luat la cunostinta.

In cazul in care Utilizatorii nu sunt de acord cu una sau mai multe dintre prevederile actuale sau viitoare ale Politicii de Confidentialitate, nu vor putea accesa Platforma si nu vor putea beneficia de Servicii.

Te afli in afara programului de lucru . Programul de lucru este : L-V : 08:00 - 22:00 In zilele de sarbatori legale L-V 12:30 - 20:00 Toate comenzile plasate in afara programului de lucru vor fi livrate la inceperea programului .